Tellitud kaupa on võimalik tagastada 14 päeva peale kauba kättesaamist ja see on kliendile tasuta. Kindlasti loe enne läbi ka allpoololevad tingimused, millega pead tagastamisel arvestama.

KUIDAS KAUPA TAGASTADA/VAHETADA?

Kuidas vahetada e-poest ostetud tooteid?

Uue suuruse, mudeli või värvi saamiseks tee lihtsalt uuele tootele ILUabc  e-poes uus tellimus ja tagasta mittesobiv toode.

Kampaania ajal ostetud toodete vahetuseks tuleb samuti tagastada tooted tagastuspunkti ning teha uus tellimus. Juhul, kui sooduskampaania on uue tellimuse tegemise ajaks lõppenud, siis varasema kampaaniahinnaga uut ostu teha ei saa.

Kuidas tagastada e-poest ostetud tooteid?

Täida vorm taganemisavaldus  ning saada see e-posti aadressile info@iluabc.ee  või lisa täidetud vorm tagastatavate toodete juurde. Lisa pakki ka ostmisel saadud arve. Paki väga hoolikalt, et tagada paki sisu turvalisus. Kõige parem oleks kasutada originaalpakendit, kuid see ei ole kohustuslik, kauba võib tagasi saata ka oma pakendiga.

Toote saad meile tagastada järgmistesse pakiautomaatidesse:

Omniva Saue Kaubakeskuse pakiautomaati / telefon : +372  5295082

Itella Saue Rimi pakiautomaati / telefon : +372  5295082

  1. a) Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes Smartposti sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
  2. b) Kui pakk saabus  Smartposti valgesse pakiautomaati, siis saab tagastuse vormistada vaid smartpost.eeiseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.
 

Tagastamine Omniva pakiautomaati:

Tagastuskoodi leiad Omniva poolt saadetud SMS-st. Pakiautomaadi juures vali ekraanilt “Paki tagastamine” ning sisesta tagastuskood ning jälgi automaadi edasisi juhiseid.

 

Kuidas tagastada tooteid kulleriga?

Kui soovid kauba tagastada kulleriga, siis saada meile kiri info@iluabc.ee ning teata oma tellimuse number ja info selle kohta, millal ja kuhu kuller tagastatavatele asjadele järele peab tulema ja me tellime sulle kulleri ise.

TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

NB! taganemisõiguse säilimiseks avage karbid jm pakendid ettevaatlikult, vältides seejuures toote rikkumist ja/või kahjustamist.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba vastuvõtmisest ja maksumuse tagastamisest.

Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus  ning saata see e-posti aadressile info@iluabc.ee  või printida välja, täita ja lisada koos tagastatava kaubaga pakki hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab veebipood.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Itella Saue Rimi pakiautomaat

Liitu uudiskirjaga ja naudi -10% soodustust esimeselt ostult.

    Logi sisse