Müügitingimused
Müügitingimused Andmed ettevõtte kohta
- Registrikood: 12050546
- Aadress: Kassi 16, Tallinn
- Kontakt telefon: 53009818
- E-posti aadress: info@vhgroup.ee
1. Üldised tellimistingimused
- Üldised tellimistingimused kehtivad VH Group OÜ (edaspidi nimetatud ILUabc) kodulehel www.iluabc.ee (edaspidi nimetatud Koduleht) asuva toodete (edaspidi nimetatud Toode või Tooted) tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud E-pood) tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.
- Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja ILUabc vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, ILUabc klientide isikuandmete töötlemise kord (Privaatsusnõuded), E-poe Toodete hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.
- Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsuse ning kehtivate E-poe Toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda
2. Toodete tellimise kord
- Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima end ILUabc internetikeskkonna (edaspidi nimetatud Internetikeskkond) kasutajaks.
- Tellija valib soovitud Toote(d), määrab iga Toote koguse, Toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist on Tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust. Pärast tellimuse üle vaatamist Tellija kinnitab tellimuse. Tellimust on võimalik esitada eesti keeles.
- Kõik E-poes näidatud Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu (20%).
- Tellitud Toode(te) hinnale lisandub Toode(te) kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile. Kui tellimuse kogusumma on vähemalt 30 eur, ei rakendu tellimusele täiendavalt kohaletoimetamise tasu.
- Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on võimalik maksta ILUabc panga lingi abil (SEB Pank, Swedbank, Luminor, LHV ja Coop Pank), maksena või pangaülekandega.
- Makseid vahendab Montonio Finance OÜ
- Maksevaluutaks on EUR.
- Tellija ja ILUabc vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui Tellija on Tellimuse kinnitanud ja ILUabc on edastanud Tellijale Tellimuse kinnituse.
- Tellimus jõustub ILUabc poolt Tellijale Toode(te) välja saatmisega.
- ILUabc on isikuandmete vastutav töötleja, ILUabc edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le
3. Toode(te) kohaletoimetamine
- Tellitud Toote(d) toimetab ILUabc Tellijale Itella SmartPOST pakiautomaadi vahendusel.
- Kohaletoimetamise asukoha (pakiautomaadi) valib Tellija Tellimuse vormistamisel.
- Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav Tellimuse vormistamisel.
- ILUabc toimetab tellitud Tooted Tellijani tasuta kui tellitud Toodete maksumus kokku on üle 50 (kolmekümne) euro.
3.1 Toode(te) kohaletoimetamise aeg
- Laos olevad Tooted toimetatakse Itella Smartposti pakiautomaati hiljemalt 7 (seitsme) päeva jooksul alates arve laekumisest ILUabc kontole.
- Kui tellimus sisaldab Tooteid, mille tarneaeg on erinev (kuna üks tellitud Toodetest on näiteks eelmüügis olev Toode), siis toimetatakse kõik Tooted Tellijale ühe pakina, arvestades pakis olevatest Toodetest pikimat tarneaega.
- Eelmüük on ILUabc poolt Tellijale pakutud võimalus tellida Toode enne selle ilmumist ettetellimusena.
3.2 Toode(te) kättetoimetamise viis
Itella SmartPost toob Toote(d) Tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:
- Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, vajadusel Tellimuse eest kaardiga makstes, avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte.
- Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 (seitse) kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest Tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile.
- Väljastamata pakkide kohta saadetakse Tellijatele täiendavalt 2 (kaks) meeldetuletussõnumit.
- Kui Tellija pole 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele, ILUabc hoiab tellimuse summast kinni 4 (neli) € käsitlustasu ning Tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse Tellija arveldusarvele.
4. Tellija õigus Tellimusest taganeda
- Tarbijast Tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus Toode(te) tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates Tellimuse tegemisest kuni Toode(te) kätte saamisele järgneva 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul.
- Tellimusest taganemiseks peab Tarbija ILUabc esitama kirjalikult, e-posti teel, ühemõttelise taganemisavalduse.
- Tellimusest taganemise avalduses peab Tarbija näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kantakse tagastatav raha.
- Kui Tarbija on Toote(id)t kasutanud või kahjustanud, vastutab Tarbija tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. ILUabc on õigus nõuda kahju hüvitamist summas kuni toote müügihinnani sõltuvalt toote väärtuse langusest. Nimetatud summa arvatakse maha Tarbijale tagastatavast summast. Tarbijal tekib vastutus, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
- Tarbija tagastab Tooted ILUabc saates selle Itella SmartPost pakiautomaati „Tallinna Kaubamaja“ märkides saaja telefoni numbriks +372 56 658 657
- Tarbija kannab tellimusest taganemisel Toode(te) tagastamise kulud.
- ILUabc tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva möödumisel, kõik Tarbijalt tehingust tulenevalt saadud tasud tellimusest taganemise avaldusel fikseeritud pangakontole.
- ILUabc on võimalus maksega viivitada kuni Tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud Toote(d) või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud. Toode(te) eest tasutud summa ja kohaletoimetamise tasu ulatuses, mis vastab Tellija poolt tasutud summale, kuid mitte rohkem kui soodsaim piirkonnas kohaletoimetamiseks valitud transpordiviisi hind.
- ILUabc tagastab Tarbijale saatmiskulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega Toode/Tooted
5. Tellija õigused
- Tellijal on õigus tellida Tooteid E-poes ILUabc poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel.
- Tellijale saadetav Toode peab olema korrektne ja kompleksne ning vastama ILUabc poolt fikseeritud tingimustele.
- Tellijal on õigus esitada Toode(te) Tellimust ja Toodet ennast puudutavaid pretensioone ILUabc aadressil Kassi 16 , Tallinn või e-posti aadressi info@iluabc.ee 1 (ühe) aasta jooksul Toote kättesaamisest arvates.
- 6 (kuue) kuu jooksul Toode(te) Tellijale üleandmise päevast ilmnenud puuduste osas eeldatakse, et puudus oli olemas Toode(te) üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Toode(te) või puuduse olemusega.
- Tellija peab teatama Too(te)dete lepingutingimustele mittevastavusest ILUabc 2 (kahe) kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.
- Toote puuduse olemasolu korral asendatakse Toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat Toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat Toodet enam ei ole müügil, siis Tellija valikul Toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale Toote maksumus.
- Tellijal on õigus Too(te) tellimusest taganeda vastavalt punktile 4.
- Tellijal on õigus Too(de)te lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
6. Tellija kohustused
- Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama Tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon, kättetoimetamisel soovitav Itella SmartPosti pakiautomaat ning võimalusel e-posti aadress.
- Juhul, kui Tellija ja Toode(te) saaja on erinevad, peab Tellija esitama punktis 6.1. fikseeritud andmed ka Toote/Toodete saaja kohta.
- Juhul, kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud ning ei vasta punktis 6.1. fikseeritule, ei garanteeri ILUabc Toode(te) Tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab ILUabc Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
- Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.
7. ILUabc õigused
- ILUabc on õigus muuta käesolevat Üldiseid tellimistingimusi ilma ette teatamata, avaldades uued kehtivad tingimused Internetikeskkonnas www.iluabc.ee
- ILUabc on õigus igal ajal ette teatamata muuta E-poe hinnakirja, avaldades uue hinnakirja Internetikeskkonnas www.iluabc.ee
- ILUabc on õigus Tellimuse aktsepteerimisest loobuda või Tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.
- ILUabc ei vastuta selle eest, kas Toote sisu kirjeldus vastab Tellija arvamusele Toote sisu kohta.
- Juhul, kui Tellija ei täida käesolevate Üldiste tellimistingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri ILUabc Tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast Toode(te) saatmist.
8. ILUabc kohustused
- ILUabc kohustub Tellijani toimetama korrektse ja komplektse Toote(d).
- ILUabc kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.
- ILUabc kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 (seitsme) tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.
- ILUabc kohustub välja vahetama Toode(te) praakeksemplarid.
- ILUabc vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas Toote üleandmisel Tellijale.
- Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja Tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on Tellijal õigus pöörduda:
- Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e- post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Avalduse saab esitada aadressil: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus- komisjonile.
- Tarbijavaidluste internetipõhise vaidluste lahendamise ODR-platvormi vahendusel http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR-platvorm on mõeldud eelkõige, kuid mitte ainult, piiriüleste vaidluste lahendamiseks, mis võimaldab tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse teises liikmesriigis.
Küsimuste tekkimisel helistage tööpäeviti kella 9-17 telefonil (+372) 56614699 või kirjutage e-posti aadressil: info@iluabc.ee
VH Group OÜ